Технічна підтримка

Графік роботи Технічної підтримки:

  • з 9:00 до 18:00 з Пн по Пт.
  • Технічна підтримка після 18:00 здійснюється по попередній домовленості.

Контакти технічної підтримки:

Електронний адрес: support@intelligroup.com.ua

Телефони:

044 383 21 20
067 383 21 20
073 383 21 20

 

Порядок подачі заявки в технічну підтримку:

  • Відправити листа на вказаний електронний адрес, на протязі обумовленого часу з Вами звяжеться наш технічний спеціаліст;
  • В випадку термінової задачі набрати по одному з вказаних телефонів;

Порядок виконання технічної підтримки:

  • За компанією закріпляється виділений спеціаліст, який знає особливості вашої техніки, мережі, ПО, що дозволяє швидко та якісно вирішити поставлену задачу;
  • 97% задач ми вирішуємо віддалено, тільки 3% задач вимагають особистої присутності адміністратора;
  • Термін виконання задач прописаний в договорі обслуговування;
  • Спеціаліст віддалено підключається до вашої ІТ інфраструктури, вирішує поставлене завдання;
  • В випадку коли задачу неможливо вирішити віддалено, спеціаліст приїде до вас в компанію на протязі обумовленого терміну.

Переваги тих підтримки від компанії Інтеллі Груп:

  • Висококваліфіковані фахівці;
  • Фіксація заявок, що допомагає визначити слабкі місці в ІТ інфраструктурі вашої компанії і попередити їх в майбутньому;
  • Впроваджено програма Управління інцидентами, яка працює на випередження; Ми не займаємося «гасінням пожеж», ми зацікавлені, щоб проблеми у вас не виникали;
  • Дружній персонал, який допоможе вирішити Вам будь-яке завдання;
  • Звіт в кінці місяця за завданнями, які були виконані протягом місяця;

Ваша ІТ інфраструктура під надійним захистом.